2011. febr. 14.

valentin

Fura dolgokat produkál az élet. Mondom ezt azért mert köztudottan nem vagyok nagy híve a valentin napnak. Tegnap már leverte a biztosítékot nálam egy thaiföldi híradás, miszerint a "jeles" nap alkalmából csókolózási versenyt rendeztek. Ezzel nincs nagy baj, jó dolog ha az emberek szeretik egymást. A szabályok már nem ennyire romantikusak. Néhány példa: -inni csak szívószállal, de azt is összetapasztott szájjal. Ez a kedvencem:
-wc-re is csak együtt, összenőve. Jójó, tudom, én is pont erre gondoltam, hogy értem a szabályt, nehogymá az egésznapos nyálcserét a wc-re hivatkozva pihenjék ki, de ezt a renitenciát ki ellenőrzni? :))

Másfelől minden tisztelet a hajdani képeslap gyártónak aki végül felépítette a Hallmark birodalmat. A karácsonyi csődből felocsúdva épp jókor jön egy újabb indok amivel a szeretetre hivatkozva milliárdos üzletet lehet lebonyolítani.

Na jó, beismerem én nem vagyok elég romantikus ehhez a konzumált, programozott szerelmes pár kopasztáshoz :) Erre mi történik velem? Reggel (még egyszer mondom épp valentin nap) meglátom a mosdóban a vízsugr által kirajzolt szív formát. Hátt ez kész! :) Na felszerelés elő, és izibe pár kép a vicces aktualitású jelenségről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése