2012. dec. 13.

1212121212

Lényegében semmi egyéb, mint számmisztika. Egy érdekes mintaismétlődés, ami ha másra nem is, néhány érdekes kezdeményezésre jó okot ad, Pl. nagyra becsült kollégám, Kálló Péter által idén is kezdeményezett akciója, ami üres hókusz-pókusz nélkül, a megfelelő kontextusba helyezve adott remélem sokak számára lendületet.

Kihasználva egy fotós barátommal a délelőtti találkozót, úgy szerveztem, hogy a deadline előtt egy érdekesnek vélt helyszínt keresek a projekthez. Utólag bevallom, kissé naiv volt a feltételezés hogy a szabadság híd alatt elkapok egy épp elhaladó hajót. Nem sokon múlt de végül pont nem jókor ért a képbe a kurafi sétahajó :(

Volt egy olyan tervem is, hogy a ritka pillanatot (valójában mind ritka és egyedi, de erről majd később) valami urbánus nyüzsgésbe komponálom bele valamelyik pályaudvar vagy hasonló órát,  aztán hamar rájöttem, hogy ezt a poént sokan le fogják lőni, úgyhogy maradtam az eredeti ötletnél.

Persze ennyi nem volt elég, sikerült a bajom tetézni azzal hogy az unikális pillanatot egy úgyszintén unikális géppel/technikával akartam megörökíteni. Aki ismeri a polaroid működését, vagy legalább csal látott már hasonlót, az már sejtheti milyen macerát okoztam magamnak...
Igen, december 12-én, mínuszokban, fagyos szélben kellett lejárt polaroidot (fuji) processzálnom, azaz a kabátom alatt, a vélt melegben kivárni míg előhívódik :)

Jól gondolod kedves  Olvasó, nem volt egyszerű, de remélem volt értelme kivinni a nagy Press universalt a 65-ös nagylátóval, polaroid hátfallal. Persze voltam olyan "bátor" hogy a sok-éve lejárt anyag mellé azért vittem digit gépet is.





1 megjegyzés: